راهنمای خرید چرخ خیاطی جهیزیه عروس

چرخ خیاطی معمولا یکی از وسایل مورد نیاز خانه بوده است. برای همین در خرید جهیزیه هم به آن بصورت ویژه نگاه می شود و خانواده عروس سعی می کند چرخ خیاطی مناسب و کاربردی با کیفیتی را برای جهیزیه عروس تهیه کنند. با توجه به تنوع بالای چرخ خیاطی در بازار پیدا کردن چرخ خیاطی مورد نیاز امکان دارد یکم دشوار باشد. اما با کمی دقت و دانش می توان چرخ خیاطی مناسبی را برای جهیزیه عروس انتخاب کرد. ما در این مقاله سعی کردیم که به معرفی چند نوع از چرخ خیاطی های معروف و معتبر اشاره کنیم و نقاط قوت و ضعف آنها را برای شما شرح دهیم. تا بتوانید انتخاب بهتر و مناسب تری برای خرید چرخ خیاطی جهیزیه داشته باشید البته خرید این چرخ خیاطی ها معمولا بر طبق بودجه و سلیقه های مختلف صورت می گیرد. اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی مناسب برای جهیزیه هستید این مقاله می تواند کمک زیادی به شما بکند تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.


چرخ خیاطی کاچیران مارشال Marshal 8900 و 911 

خرید چرخ خیاطی کاچیران مارشال Marshal 8900 


چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 410

چرخ خیاطی 410 کاچیران یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل های کاچیران است که با امکانات و قابلیت های زیادی که دارد برای جهیزیه مناسب می باشد. از قابلیت های این مدل می توان به داشتن سوزن نخ کن اتومات، قابلیت دوخت زیگزاگ، قابلیت دوخت ساده، قابلیت گلدوزی، قابلیت تکه دوزی، قابلیت دوخت جا دکمه و انواع پارچه های ضخیم و نازک اشاره کرد. البته داشتن این امکانات همراه قیمت مناسب این چرخ خیاطی را برای خرید جهیزیه ایده آل تر کرده است.

خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 410


چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 510

چرخ خیاطی 510 کاچیران یکی از مدل های پر طرفدار کاچیران است که از قابلیت و امکانات زیادی برخوردار است و برای جهیزیه عروس مناسب است. اگر بخواهیم از قابلیت های این مدل بگوییم باید به داشتن سوزن نخ کن اتومات، قابلیت دوخت ساده، قابلیت زیگزاگ دوزی، قابلیت گلدوزی، قابلیت تکه دوزی اشاره کنیم.

خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 510


چرخ خیاطی ژانومه مدل 7100

چرخ خیاطی 7100 ژانومه یکی از محصولات محبوب و کاربردی ژانومه است که از نظر زیبایی ظاهری و قابلیت زیادی دارد که مناسب جهیزیه عروس است. از قابلیت هایش می توان به 12 مدل گلدوزی، 25 مدل گلدوزی ترکیبی، قابلیت عرض دوخت 5 میلی متر و قابلیت 20 مدل دوخت ترکیبی اشاره کرد.

خرید چرخ خیاطی ژانومه مدل 7100


چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200

چرخ خیاطی 7200 ژانومه یکی از محصولات زیبا و معروف ژانومه است. که از نظر کیفیت و ظاهر زیبا می تواند برای خرید چرخ خیاطی جهیزیه مناسب باشد. از قابلیت های این مدل می توان به 12 مدل گلدوزی، 25 مدل گلدوزی ترکیبی و قابلیت عرض دوخت 5 میلی متر اشاره کرد.

خرید چرخ خیاطی ژانومه مدل 7200


چرخ خیاطی مارشال 840s

برند مارشال یکی از برند های معتبر می باشد که چرخ خیاطی های زیبا و با کیفیتی به بازار عرضه کرده است که از نظر ظاهر و قیمت برای خرید جهیزیه مناسب می باشد. قابلیت های این مدل از قبیل دوخت زیگزاگ دوزی، ساده دوزی، قابلیت گلدوزی، قابلیت تکه دوزی و قابلیت های دوخت پارچه های ضخیم و نازک و معمولی است.

خرید چرخ خیاطی مارشال 840s


چرخ خیاطی مارشال 815s

برند مارشال یکی از برند های معروف می باشدکه چرخ خیاطی های با کیفیت و زیبایی از نظر ظاهری به بازار عرضه کرده اند که مناسب جهیزیه می باشد. چرخ خیاطی مدل 815s مارشال از نظر قیمت و ظاهر مورد پسند برای خرید جهیزیه عروس است از قابلیت های این مدل می توان به 10 مدل حاشیه دوزی، قابلیت گلدوزی، قابلیت زیپ دوزی و قابلیت حرکت جا دکمه 4 زمانه اشاره کرد.

خرید چرخ خیاطی مارشال 815s

مدیر سایت
ارسال دیدگاه